ԵՐԵՎԱՆԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ

Card image cap

1981


Երևանի մետրոպոլիտենի առաջին գծի բացումը մարտի 7-ին։


Առաջին փորձնական գնացքը գծով անցավ 1980 թվականի նոյեմբերի 7-ին՝ Հոկտեմբերյան սոցիալիստական ​​հեղափոխության տարեդարձին։ 1981 թվականի փետրվարի 24-ին՝ ԽՄԿԿ XXVI համագումարի բացման օրը, շահագործման հանձնվեց Երևանի մետրոպոլիտենը, իսկ նույն թվականի մարտի 7-ին ընդունեց իր առաջին ուղեւորներին։

1981 թվականի մարտի 7-ին բացվել է առաջին փուլի մեկնարկային հատվածը՝ 7,6 կմ երկարությամբ (որից 1,9 կմ-ը՝ ցամաքային), ներառում էր 4 կայան՝ «Բարեկամություն», «Սարալանջի» (այժմ՝ «Մարշալ Բաղրամյան») , «Երիտասարդական» և «Սասունցի Դավիթ»։ Մի քանի ամիս ուշացումով նույն թվականի դեկտեմբերին բացվեց «Լենինի հրապարակ» միջանկյալ կայանը (այժմ՝ «Հանրապետության հրապարակ»)։

«Հոկտեմբերյան» միջանկյալ կայանը («Զորավար Անդրանիկ») կառուցվել է միայն շինարարության մեջ և բացվել 1989թ.-ին:

ԱՅԼ

2-ՐԴ ՀԱԶԱՐԱՄՅԱԿ Մ.Թ.Ա.


1986 թ.-ին քաղաքով հոսող Հրազդան գետի աջ ափին հնագետները գտան Կարմիր բերդը (Կարմիր ամրոց), որը թվագրվում է մ.թ.ա. 2 -րդ հազարամյակով:

2011


Սեպտեմբերի 20-ին տեղի ունեցավ Մատենադարանի նոր գիտական ​​համալիրի բացման հանդիսավոր արարողությունը։